Lider du af tandlægeskræk?

Der er mange, som i større eller mindre grad lider af tandlægeskræk. Men det vil vi gerne hjælpe dig med at lave om på!

Vi er klar over, at der findes mere behagelige ting end at gå til tandlæge, men det er nødvendigt for, at opretholde en god, sund, funktionel tandstatus, og dermed livskvalitet livet igennem.

Vi vil gøre vores yderste for, at du får en god og tryg oplevelse, når du besøger vores klinik. Vi har hjulpet mange af med skrækken og ved, at vi kan hjælpe dig!

SAMMEN TACKLER VI TANDLÆGESKRÆK

Hvis du lider af tandlægeskræk, er det vigtigt, at du taler åbent om det, så vi sammen kan afhjælpe angsten. Når vi sammen taler om det, er det nemmere for os – og for dig – at finde frem til mulighederne for netop at hjælpe dig, og dermed gøre besøget hos os lettere for dig.

Vi lægger stor vægt på, at:

• lytte til dit individuelle behov og ønsker omkring behandlingen.
  • sikre, at der er en behagelig og tryg stemning.
  • være forklarende omkring, hvad vi foretager os under behandlingen, hvis du ønsker det - eller helt lade være.
  • spille afslappende musik (tag gerne dit eget foretrukne med)
  • sikre, at vores behandlinger er smertefrie.

Vi tilbyder akupunktur til at afhjælpe tandlægeskræk og det har vi stor succes med.

AKUPUNKTUR I FORBINDELSE MED BEHANDLING ER GRATIS.

SMERTEFRI BEHANDLING – EN SELVFØLGE!

Hvorfor skal det gøre ondt at gå til tandlæge? Det skal det da heller ikke!

Mange er bange for smerter hos tandlægen, men det behøver ikke at gøre ondt. God bedøvelse er helt afgørende!

Vi er godt klar over, at bare en tandrensning er forbundet med et vist ubehag, men vi har en holdning til smerter: det skal ikke gøre ondt! Vi har alle de bedste bedøvelsesmetoder til vores disposition og gør alt, hvad der er muligt for at gøre behandlingen hos os så smertefri og behagelig som overhovedet muligt! Ofte supplerer vi almindelig bedøvelse med akupunktur som “forstærker”. Og lider du af tandlægeskræk, benytter vi også her akupunkturen med stor succes.